Wczasy w: Polska > Tatry i Podhale > Zakopane
Opis kontrahenta : Ośrodek Wypoczynkowy Kolejarz posiada 233 miejsca noclegowe w 114 pokojach.
Do dyspozycji gości: jadalnia, bilard, tenis stołowy, mini klub Bajlandia" dla dzieci, gabinety kosmetyczne, solarium, miejsce do grilowania, internet bezprzewodowy w holu recepcyjnym.
POŁOŻENIE
Ośrodek jest położony w samym centrum miasta - wszędzie blisko" - dojście do dworców PKP i PKS zajmuje 2 minuty, do Krupówek - 5 minut. Przejście graniczne w Łysej Polanie znajduje się 22 km od ośrodka.
ZAKWATEROWANIE
Pokoje 2 osobowe wyposażone w TV, radio, łazienkę.
WYŻYWIENIE
2 posiłki dziennie - śniadanie w formie bufetu w godz.8.00-10.00, obiadokolacja w godz.16.00-18.00Zakwaterowanie: od godz. 15:00. Wykwaterowanie do godz. 10:00. Pobyt rozpoczyna się obiadokolacją, a kończy śniadaniem.
Parking : bezpłatny dla gości ośrodka, ogrodzony, niestrzeżony, monitorowany kamerami.
OŚRODEK CAŁOROCZNY
Uwaga! Oferta może zawierać zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu, atrakcji dodatkowo płatna.
CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA : Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.
HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19 : W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.